En långvarig rivalitet om vem som är en bättre terapeut leder till krig när Kate stjäl Patrick, en av Charlies gruppatienter.
Charlie faller för Jens heta nya affärspartner, Lori - spelad av Charlies verkliga ex, Denise Richards - bara för att upptäcka att hon anser att terapi är en bluff.