The One with the Sonogram at the End
Ross lesbiska exfru väntar hans barn, och han gillar inte hennes val av efternamn till barnet. Rachel får veta att hennes ex åkte på deras tänkta smekmånad med hennes hederstärna.
Ett läskföretag ger Phoebe 7 000 dollar när hon hittar en avhuggen tumme i en läskburk. Chandler röker igen, till sina vänners förtret.