Två och en halv män
Efter en fyllekväll i Las Vegas kommer Charlie motvilligt till en av Jakes fotbollsmatcher. Men Alan och Charlie inser snabbt fördelarna med att gå på de matcherna.
Charlie tänker om kring hur han behandlar kvinnor, efter att han, Alan och Jake tvingas muntra upp en ynklig Evelyn, då hennes nya pojkvän avslutar deras förhållande.