Fran Drescher nominerades till Emmy och Golden Globe för sin roll som Fine, en gatusmart ung kvinna från Queens som blir anlitad som barnflicka hos den förmögna änkemannen Maxwell Sheffield (Charles Shaughnessy från Våra bästa år). Frans okonventionella sätt och brutala ärlighet gör henne snabbt omtyckt av Max och barnen (som spelas av Nicholle Tom och Madeline Zima, vilka nominerats ...