Efter en skilsmässa återvänder psykiatern Frasier Crane till Seattle för att vara värd för en radiopratshow.
Frasier slår tillbaka mot en tidningskrönikör som har inlett en kampanj mot honom.
Martin använder ett presentteleskop för att spionera på en kvinna; Frasier uppmuntrar honom att förfölja henne.
Frasier blir rasande när han får reda på att hans senaste konstköp är en förfalskning.