Frasier Crane återvänder till Boston för att ta itu med nästa kapitel i sitt liv. Det innebär nya utmaningar, nya relationer och en eller två gamla drömmar som äntligen ska uppfyllas.
Den gode fadern
Efter Martins död återvänder Frasier till Boston för en föreläsning på college och för att träffa sin son.
Inflyttning
En meningsskiljaktighet mellan Frasier och Freddy eskalerar snabbt till en kamp om viljan.
När Eve fixar en blind date för både Frasier och Freddy börjar de vända sig mot varandra.