Anger Management Charlie försöker bevisa att terapi fungerar
S1, A5: Charlie faller för Jens heta nya affärspartner, Lori - spelad av Charlies verkliga ex, Denise Richards - bara för att upptäcka att hon anser att terapi är en bluff.