Casual
Valerie bestämmer sig för att flytta ifrån Alex, men har inte räknat med de ekonomiska konsekvenserna av skilsmässan. Alex skaffar en hund. Laura fantiserar om sin fotografilärare, Michael.
Valerie bryter mot Alex regler gällande otvunget sex. Alex blir intervjuad om sin dejtingsajt. Laura flörtar med sin lärare, Michael.
Valerie och Alex mamma dyker upp utan förvarning. Valerie får goda råd från oväntat håll. Laura och Michael får något att prata om efter att hon ser sin pappa med sin nya flickvän.
Alex hemliga profil får en första matchning. Laura får närmare kontakt med Michael efter att hennes sexinspelning sprids i skolan. Och Valerie får ett bra avslut med sin före detta make.