Togetherness
Togetherness är Jay och Mark Duplass tv-debut och följer två par som bor under samma tak i utkanten av Los Angeles. Brett och Michelle (Mark Duplass och Melanie Lynskey) kämpar för att få tillbaka gnistan i sitt förhållande, som har slocknat på grund av stressen som äktenskapet och barnen innebär för dem. När Bretts vän Alex (Steve Zissis) och Michelles syster Tina (Amanda Peet) flyttar in hos dem blir kvartetten inblandade i en tragikomisk kamp där de försöker följa sina privata drömmar medan de samtidigt anstränger sig för att vara bra vänner, syskon och makar åt varandra.
Seriepremiär. Den kämpande skådespelaren Alex flyttar in hos det gifta paret Brett och Michelle. Samtidigt står Michelles syster Tina, som är på besök hos paret, inför ett eget vägskäl.
Alex och Tina flyger tillbaka till Houston för att packa hennes saker. I samband med en blöt och dansant kväll blir Tina oväntat svartsjuk på Alex. I Los Angeles tar Brett med Michelle bort för lite efterlängtad intimitet.