S1, A2: Alex hjälper Tina med hennes företag och i utbyte lovar hon att få honom i form. Brett råkar i knipa på jobbet när hans kreativa instinkter får medarbetarna att resa ragg. Tina övertalar Michelle att ge sexlivet lite extra krydda.