BravoCon Live with Andy Cohen Charming House Rules
S1, A5: Tittarfavoriter från Southern Charm, Vanderpump Rules, Summer House och Southern Hospitality kliver upp på scen tillsammans med Andy Cohen för en storslagen crossover.