BravoCon Live with Andy Cohen
Programstart. Häng med på en kväll av glitter och glamour där Bravos mest älskade stjärnor prisas med oförglömliga pris. Det är Bravos viktigaste kväll!
Favorit i repris! Efter succén på Bravocon 2022 kommer Andy Cohen ännu en gång samla Bravos skarpaste tungor och de mest klipska talarna på en och samma scen.
Tittarfavoriter från Southern Charm, Vanderpump Rules, Summer House och Southern Hospitality kliver upp på scen tillsammans med Andy Cohen för en storslagen crossover.