Charmed Charrrmed!
S7, A4: När Paige träffar på Kapten Black Jack Cutting, en pirat från 1700-talet som letar efter ungdomens källa, blir hans förbannelse hennes problem. Under tiden manipulerar Leslie en tävling för att kunna spendera tid med Phoebe.