Chipotle Miserables
S7, A19: RC-författarna föreställer sig var Jurassic Parks velociraptorer blev så smarta, Bop It-leksaken har en egen vilja, Mr och Ms Pac-Man har ett spöklikt möte, och när säsongen snart är slut - kommer Robot Chicken att läggas ner... igen?