Modern Family Chirp
S2, A7: Claire och Haley tillbringar lite kvalitetstid tillsammans när de båda blir sjuka. Gloria och Manny överraskar Jay på jobbet men det hela slutar med en katastrof. Cameron går bakom ryggen på Mitchell och låter Lily vara med i en reklamfilm.