S4, A4: Ett förödande misstag under ett uppdrag tvingar Philip, Elizabeth, William och Gabriel att ifrågasätta sin patriotism... och dödlighet. I Ryssland, i strävan att bli en bättre person, riskerar Nina sitt liv?