Mord och inga visor Christopher Bundy -- Died on Sunday
S2, A19: Del 19 av 22: Christopher Bundy-died. I en liten kuststad i Maine bor den charmiga och vänliga änkan Jessica Fletcher. Utöver sitt arbete som deckarförfattare hyser hon ett stort intresse för mord och metodiskt detektivarbete. I huvudrollen: Angela Lansbury.