S4, A6: Close up. Adam blir totalt ställd av ett avslöjande medan Hannah får en uppenbarelse. Marnie och Desi kommer fortfarande inte överens om vad som ska vara deras sound. I rollerna: Lena Dunham, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet, Allison Williams m.fl. Del 6 av 10.