Castle Cloudy with a Chance of Murder
S5, A2: På Becketts första dag efter tjänstledigheten kastas hon och Castle in i lokal-TV-nyheternas slippriga värld när WHNY:s erfarna kvinnliga väderpresentatör hittas mördad.