College
S1, A5: Tony och Meadow besöker universitet i Maine. När de stannar på en bensinstation känner han igen Fabian Petrulio, som vittnade mot maffian för några år sedan och bytte identitet. I New Jersey får Carmela besök av sin präst, Phil.