The Twisted Tale of Amanda Knox Colpevole
S1, A6: Efter domen hamnar Amanda i en djup depression och försöker acceptera sitt liv i fängelset. Men när överklagandet närmar sig och nya fakta dyker upp, bestämmer hon sig för att inte upprepa misstagen från den första rättegången.