S1, A1: Molly återvänder hem till sin gamla rumskamrat och bästa vän Elles hem efter två år. Ingenting har förändrats - förutom allt. Molly har träffat någon utomlands och det är inte den Elle väntar. Elle inser att hennes föräldrars förestående skilsmässa är så mycket mer än hon trodde.