Avocado Toast the series
Avocado Toast är en komedi mellan generationerna som utforskar det utmanande förhållandet mellan föräldrar och deras vuxna barn. När det kommer till millennials och babyboomers har dessa nötter inte fallit så långt från släktträdet.
Kom igen
Molly återvänder hem till sin gamla rumskamrat och bästa vän Elles hem efter två år. Ingenting har förändrats - förutom allt. Molly har träffat någon utomlands och det är inte den Elle väntar. Elle inser att hennes föräldrars förestående skilsmässa är så mycket mer än hon trodde.
Molly befinner sig i sin personliga mardröm - att vända sig till den sexlärare för en klass 6 samtidigt som hon försöker förneka sin egen sexualitet. Elle kläcker en plan för att fixa allt.
En gruppbyggande samba-samba-klass på Patricia och Elles reklambyrå blir tävlingsmässigt våldsam. Molly kämpar mot depression och gömmer sig från världen och bestämmer sig för att ge sig ut ur huset inkognito när hon råkar ut för en missnöjd förälder på PTA.
Molly kommer äntligen ut till sin mamma och erkänner att hon har varit avstängd från skolan i två dagar. När hon av misstag äter en påse ätbart tar den henne på en vild, vild resa in i sitt undermedvetna och det mod hon saknat.
Molly ringer The One. Elles diskussion med sin mamma blåser upp i hennes ansikte. Molly bestämmer sig för att hon och Elle behöver en reträtt för egenvård.
En roadtrip med en trasig bil och krossade hjärtan på jakt efter Roger. Molly och Elle anländer till Elles familjestuga för att upptäcka att Roger har "fiskat". Molly och Elle tvingas njuta av sin vänskap med en brasa, champagne och en påse marshmallows.