Sullivan's Crossing
Coming Home
Seriestart. Maggie Sullivan tvingas flytta tillbaka till sin hemstad efter att hennes liv i Boston vänts upp och ner. Väl där försöker hon återförenas med sin pappa som hon inte sett på flera år. vilket leder till att smärtsamma minnen dyker upp.
Maggie och Cal jobbar mot klockan i sitt sökande efter den försvunna camparen och plötsligt upptäcker de en ny ledtråd. Maggie får reda på fler detaljer från Cals förflutna, samtidigt som Sully får ta emot förödande nyheter.
Cal råkar av misstag avslöja något stort för Maggie när hon förbereder sig för att hantera sina problem i Boston. Sully distanserar sig oavsiktligt ännu mer från Maggie när han kämpar med sina egna demoner.