Doc
Dr Amy Larsen, chef för invärtesmedicin på Westside Hospital, förlorar åtta års minne efter en hjärnskada. Hon måste navigera i en värld där hon inte kan minnas patienter, kollegor, sin kärlek eller den tragedi som fick henne att stöta bort alla.
... Try Try Again
Medan Amy återhämtar sig på sjukhuset kan hon inte låta bli att lägga sig i sin rumskamrats fall.
Amy och Jake försöker ta reda på orsaken till en unik patients försämrade tillstånd.