Brilliant Minds
Säsongsstart. Dr. Oliver Wolf har motvilligt fått jobb på Bronx General Hospital där han tvingas jobba med ett gäng praktikanter som behandlar en mamma som inte längre känner igen sina barn.
En medlem från ett motorcykelgäng som lider av allvarliga minnesförluster tar hjälp av Dr. Wolf. Läkarna hjälper en tjej på sjukhuset som får ett allvarligt anfall medan hon skrattar.
Dr. Wolf måste hjälpa en marinsoldat att brottas med mystiska symptom innan hans barn föds.