Brilliant Minds Pilot
S1, A1: Säsongsstart. Dr. Oliver Wolf har motvilligt fått jobb på Bronx General Hospital där han tvingas jobba med ett gäng praktikanter som behandlar en mamma som inte längre känner igen sina barn.