The Way Home
Alice förälskar sig i det förflutna och får sin första kyss. Kat börjar jobba på den lokala tidningen medan Del brottas med minnen från Coltons båt.
Alice går på dubbeldejt med sina föräldrar som tonåringar. Kats första resa till det förflutna leder till en oväntad upptäckt. Del sväljer stoltheten och ber om hjälp.
Kat är förälder på skolbalen och återknyter kontakten med Brady. Alice hoppas att Nick ska hitta henne i framtiden. Del tar farväl av fler minnen när en viktig plats stänger.
Kat och Alice försöker förhindra Jacobs försvinnande. Del inser att tragedin kring Jacob påverkade hela staden och börjar läka.