Intertwined
Allegra försöker tala förstånd med Caterina. Lucía avslöjar sin stora hemlighet för Allegra. Caterina konfronterar Cocó i 1994 och bråkar med Allegra. De tre kvinnorna Sharp delar ett ögonblicks gemenskap i nutiden. Allegra får veta nåt hemskt om Marco.
Allegra och Lucía anordnar en speciell överraskning för Caterina. Allegra försöker övertala Caterina att lita på henne igen. Félix och Allegra pratar med Diego i nutiden och undersöker vad som hände under premiären av pjäsen. Allegra fattar ett beslut som för henne närmare 1994 och håller henne undan nutiden.