The Lost Flowers of Alice Hart
Efter att ha förlorat sina föräldrar i en mystisk brand uppfostras nioåriga Alice Hart av sin farmor June på en blomstergård, där hon snart får veta att hennes familj har många hemligheter. Flera år senare tvingar ett svek Alice att möta sitt förflutna.