Där kräftorna sjunger
Från den bästsäljande romanen kommer ett fängslande mysterium. Där kräftorna sjunger berättar historien om Kya, en övergiven flicka som växte upp i de farliga sumpmarkerna i North Carolina. I flera år spökade rykten om "Marsh Girl" Barkley Cove, vilket isolerade den skarpa och uthålliga Kya från hennes omgivning. Kya dras till två unga män från stan och öppnar sig för en ny och häpnadsväckande...