S1, A3: Phil övertalar Jay att följa med honom ut och provflyga ett nytt modellflygplan. Manny och Claire har ett förtroligt samtal. Mitchell och Cameron besöker ett lågprisvaruhus, något som Mitchell anser sig vara för fin för.