Fresh Off The Boat Coming from America
S3, A1: Louis tar med hela familjen till Taiwan för att lappa ihop saker och ting med Gene. Louis undrar om livet i Orlando är lika bra som i Taiwan. Jessica tar med Eddie, Emery och Even till platser från hennes barndom.