Army Wives Coming Home
S3, A9: Roxy får reda på att Finn har haft det kämpigt i skolan och får honom testad för inlärningssvårigheter. Claudia Joy följer med Haneen tillbaka till Mellanöstern för att återförena henne med sin familj. Michael och Emmalin tillbringar tid ensamma tillsammans i hopp om att reparera sitt förhållande.