Modern Family Commencement
S10, A21: Cam får äntligen chansen att skina när han blir tillfrågad att styra över avslutningsceremonin på high school. Jay levererar inledningstalet på ceremonin. Claire träffar gamla rivaler från sin egen high school-tid.