The Sopranos Commendatori
S2, A4: Tony är i Italien med Paulie och Christopher för att blåsa liv i en bilimportfirma han har ärvt. Paulie och Christopher njuter av vad det gamla landet har att ge, och Tony köpslår med ett Neapolitanskt familjeöverhuvud.