Commitment
S1, A13: Daniels romantiska frieri kan få ödesdigra konsekvenser. Charlotte tvingas flytta hem till sin mamma igen. Jacks liv är i fara när en person han avgudar förråder honom. Nolan får Emily att tänka över det hon gör med försiktighet.