The Oath Consequences
S1, A2: Toms liv är i fara i fängelset och Hammond och Cole ber att ledaren, Neckbone, håller tillbaka sina styrkor. Samtidigt måste The Ravens dölja sanningen om Sleep, både för Neckbone och FBI.