The Oath
Beachs trassel med Foster blir farligare för varje dag. Efter en chockerande massaker pressar Agent Price The Ravens till att spåra upp källan till WMD, en ny gatudrog.
Toms hämnd mot Winters riskerar att sätta igång ett nytt gängkrig. Neckbone ger Hammond ett dödligt ultimatum. Hammond och Cole försöker dryga ut pensionen men deras planer går inte som tänkt.