Control-Alt-Delete
S7, A5: Martin når en brytpunkt och Louisa och Morwenna övertalar Martin att hitta ett nytt hem åt Buddy. Martin är inte särskillt imponerad över Angelas alternativa tillvägagångssätt till medicin.