Lie to Me Control Factor
S2, A3: Samtidigt som de semestrar i Mexiko engagerar sig Cal och Emily i fallet med en försvunnen amerikansk kvinna. Samtidigt i Washington D.C. undersöker Foster och Cals rival Jack Rader förorenat blod på ett antal sjukhus.