Corey Feldman, Rachel Hunter, Evelyn Lozada
S2, A4: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Corey Feldman, Rachel Hunter och Evelyn Lozada att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.