S3, A2: Zoe bryter ihop av pressen och Fiona kliver då in för att hindra att rättsväsendet kopplar henne och Madison till bussincidenten. Samtidigt försöker Cordelia hitta ett sätt att bli gravid, Delphine rymmer från skolan, och Fiona träffar Marie.