Cold Case: The Complete Series Creatures of the Night
S2, A21: Ett olöst fall från 1977 som har att göra med en dörrvakts död i Philadelphia återupptas när Rush och Valens försöker koppla mordet på honom till en seriemördare som är på väg att släppas ut ur fängelset.