Only Murders in the Building Cuckoo Chicks
S5, A8: Mabel drar ihop ett omaka gäng för att våldgästa en exklusiv tjejkväll. Charles och Oliver försöker rädda Arconia från att säljas och hamnar av misstag i parterapi.