The Great North Curl Interrupted Adventure
S1, A5: Beef anlitar Judy som instruktör till hans curlinglag för vuxna. Under tiden försöker Wolf att omvandla familjens fiskebåt till en solnedsgångskryssning för kärlekskranka.