The Great North
Sexi Moose Adventure
Familjens planer att fira Judys 16-årsdag på familjens fiskebåt går åt skogen när en älg bryter sig in i Tobins hem.
Feast of Not People Adventure
Judy är orolig för att hon och Ham glider isär när hon upptäcker att han har en hemlighet som han inte har berättat för henne. Resten av familjen deltar i en stadsfestival.
Wolf försöker hitta den perfekta sexmånadersgåvan till Honeybee. Under tiden intervjuar Judy Honeybee för skoltidningen och får höra om hennes spännande tidiga år i Fresno.
Judy är orolig för att hon ärvt Beefs rädsla för romantik och tvingar sin pappa att börja gå ut genom att delta i en köttauktion och singelmixer i hopp om att han kommer hem med en ny kärlek, och kanske även några korvar.
Beef anlitar Judy som instruktör till hans curlinglag för vuxna. Under tiden försöker Wolf att omvandla familjens fiskebåt till en solnedsgångskryssning för kärlekskranka.