Romantic Meat-Based Adventure
S1, A4: Judy är orolig för att hon ärvt Beefs rädsla för romantik och tvingar sin pappa att börja gå ut genom att delta i en köttauktion och singelmixer i hopp om att han kommer hem med en ny kärlek, och kanske även några korvar.