Cute Poison
S1, A4: När Haywire avslöjar Michaels planer, fördröjer det hans tidsschema ytterligare. Samtidigt ändrar sig Sucre. Lincolns mardrömmar om hans avrättning intensifieras. Utanför murarna, börjar Veronica samarbeta med en försvarsadvokat som drivs av mer än rättvisa.