Rizzoli & Isles Cuts Like a Knife
S3, A8: En brud dödas strax innan hon går fram till altaret, och Jane och Maura tar på sig fallet. Dessutom har Jane en ny granne som fångar Angelas, Frankies och Frosts uppmärksamhet.